Ingen anmeldelser endnu

Skriv en anmeldelse
Alle Felter skal udfyldes350Tegn tilbage
Kommentarer uden korrekt navn fjernes. Din adresse bliver ikke vist.

Piano Matiné med Jazz i Trekanten

31. oktober 2021

Carsten Dahl Solokoncert på Kolding Egnsteater søndag den 31. oktober kl. 15:00.

il denne Piano Matiné kan du møde den prisvindende pianist og kunstmaler Carsten Dahl, som vil give koncert på Hindsberg flyglet og medbringe nogle af sine malerier. Han vil fortælle om skabelse i og omkring både musik og maleri. Med udgangspunkt i sin personlige historie vil han – i dialog med publikum – belyse sammenhænge imellem at male, spille og formidle.

Carsten Dahl, oprindeligt trommeslager og senere uddannet pianist, er en fremragende solist. Han finder sin inspiration hos både klassiske komponister som Bach og Copepland såvel som jazz-improvisatorer som Keith Jarrett og Bill Evans. Der er også en klar inspiration fra moderne musik fra forskellige verdensdele og sågar folkemusik. Carsten er anerkendt som én af de få musikere, der formår at inddrage musikalske træk fra verdens regioner og skabe et samlet peronligt udtryk med en tydelig kunstnerisk signatur.

Der vil være the og kage og åbent i baren, så der er en stor chance for, at du får en rigtig hyggelig eftermiddag i selskab med Carsten Dahl.

Du kan købe billetter i døren eller på

Entre pr. koncert: 90 kr. / 30 kr. for studerende og unge under 30

For alle tre koncerter: 180 kr. (tre for to pris) / 60 kr. for studerende og unge under 30

Jazz I Trekanten præsenterer i samarbejde med Kolding Egnsteater tre Piano Matiné koncerter i efteråret. Du vil møde nogle af de bedste danske pianister, som vil spille på det fine Hindsberg Flygel, vi har lånt af Erda og Christian Schrøders Fond. Pianisterne vil fortælle om deres musik og kunstneriske virke, og der vil helt sikkert opstå en hyggelig stemning i teatrets ny-istandsatte Foyer. Vi serverer nemlig the og kage på bedste Matiné maner, og baren er åben med kolde og varme drikke. Der kan købes en samlet billet til alle tre koncerter for to koncerters pris, og i efteråret kan du møde:

Søndag d. 26/9 kl. 15:00 – Human Being Human – Esben Tjalve på piano

Søndag d. 31/10 kl. 15:00 – Carsten Dahl solokoncert

Søndag d. 28/11 kl. 15:00 – Fellowship m. Henrik Gunde & Jesper Bodilsen